Mohlo by se vám líbit:
Časté dotazy
1. Kdy mi objednávka dorazí?
Ačkoli některé kousky mohou být skladem, jako malá značka často vyrábím každý výrobek na zakázku, což znamená, že doba dodání může trvat až několik týdnů. Přesnou dostupnost a dobu dodání najdete vždy v detailu každého produktu. Snažím se, aby každý výrobek dorazil co nejdříve, a vždy vás o průběhu objednávky informuji.
2. Je možné si objednat jinou výšivku?
Ano, je to možné! Společně vytvoříme návrh podle vaší představy a předem si stanovíme cenu zakázky. Pro více informací navštivte sekci "Zakázková výroba".
3. Je možné si objednat barvu, kterou v nabídce nevidím?
Ano, je to možné! Ráda pro vás objednám látku i v jiné, konkrétní barvě na přání. Cena materiálu je však při objednávce takto nízkého množství vyšší, a proto se zvýší i cena zástěrky. Cena této služby začíná na +400 Kč (dle zvolené látky) a společně si ji předem samozřejmě odsouhlasíme. Pro odeslání nezávazné poptávky navštivte sekci "Zakázková výroba".
4. Jak se o produkty starat, aby vydržely co nejdéle?
Aby vaše produkty zůstaly krásné a dlouho sloužily, doporučuji dodržovat několik jednoduchých pravidel péče. Lněné materiály jsou velmi odolné, ale i přesto je lepší je prát na šetrné režimy (ideálně na 30 °C) a v praní nepoužívat agresivní čisticí prostředky. Látku sušte na vzduchu, ideálně ve stínu, aby nedošlo k jejímu vysušení na přímém slunci. Pokud je to možné, doporučuji jemné žehlení, které pomůže látce zůstat měkká a krásná.
U výrobků s ruční výšivkou je nejlepší se vyhnout praní v pračce na vysoké otáčky.
Kovové detaily doporučuji pravidelně otírat suchým hadříkem a pro jejich dlouhou životnost se také vyhýbat agresivním pracím prostředkům.
Pokud se o produkty budete starat s láskou a péčí, odmění se vám dlouhou životností a stále krásným vzhledem.
5. Mohu vrátit zboží, pokud mi nebude sedět?
Ano, můžete! Pokud výrobek nesedí, můžete jej vrátit do 2 týdnů od obdržení objednávky. Pro více informací navštivte sekci "Vrácení a reklamace".