Vrácení a reklamace

Na této stránce naleznete informace o tom, jak postupovat, pokud si přejete zboží vrátit nebo reklamovat.

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, máte právo jej vrátit do 14 dnů od doručení. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním stavu. Pro vrácení zboží prosím postupujte následovně:

1. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od smlouvy, který si můžete stáhnout kliknutím na tento odkaz.

2. Zboží odešlete zpět prostřednictvím Zásilkovny na toto výdejní místo:

📍 Z-box Černopolní 214, 613 00, Brno

Kontaktní údaje pro doručení: Barbara Lungu, +420 792 758 008, info@campesia.cz

3. Jakmile zboží zkontroluji, cenu zboží vám vrátím nejpozději do 14 dní na číslo bankovního účtu, které jste uvedli ve formuláři k odstoupení od smlouvy.

Vrácení se dle zákona nevztahuje na:

  • Zakázkovou výrobu – tedy zboží vyrobené s úpravami na přání zákazníka.

Reklamace

Mrzí mě, pokud jste obdrželi zboží, které je vadné nebo neodpovídá popisu. Chci, abyste byli s nákupem spokojení, a proto prosím postupujte následovně:

1. Kontaktujte mě - napište e-mail na info@campesia.cz, kde stručně popíšete problém a přiložíte fotografie vady.

2. Vyčkejte na schválení reklamace - odpovím vám co nejdříve a domluvíme se na dalším postupu, tedy na opravě, výměně nebo vrácení peněz.

3. Zašlete zboží zpět - pokud se domluvíme na vrácení, zboží prosím zašlete prostřednictvím Zásilkovny na toto výdejní místo:

📍 Z-box Černopolní 214, 613 00, Brno

4. Vyřízení reklamace - po přijetí zásilky vás budu informovat o dalším postupu. Reklamace se řídí zákonnou lhůtou do 30 dnů.

Chci, abyste si mé výrobky mohli užívat bez starostí, a udělám vše pro to, aby se případná reklamace vyřešila co nejrychleji a nejpohodlněji. 💛